آزمون دکتری 1400 با حضور 2020 داوطلب ایلامی برگزار می‌گردد

خانه خبرها

دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، گفت: 2020 داوطلب ايلامي روز جمعه پانزدهم اسفندماه با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در آزمون دکتري شرکت مي‌کنند.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر مصطفي نعمتي نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش در دانشگاه ايلام اظهار داشت: سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان آزمون دکتري در ايلام 2018 نفر بود.

دکتر نعمتي افزود: يک هزار و 599 داوطلب در شهرستان ايلام در اين آزمون شرکت کرده، که از اين تعداد 1109 داوطلب را آقايان و  450 داوطلب را خانم‌ها تشکيل داده است.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه تأکيد کرد: اين دانشگاه ظرفيت برگزاري آزمون براي بيش از دو هزار داوطلب را دارد، اما امسال بدليل شيوع کرونا و رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي يک 1559 داوطلب در حوزه دانشگاه ايلام حضور دارند.

دکتر نعمتي يادآور شد: محل آزمون همه داوطلبان دو حوزه فرعي دانشگاه ايلام و دره‌شهر است.

نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش در دانشگاه ادامه داد: همچنين محل آزمون 381 نفر از داوطلبان زن نيز در موسسه آموزش عالي باختر مي‌باشد.

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، گفت: 280 داوطلب خانم و آقا در شهرستان دره‌شهر در اين آزمون شرکت مي کنند.

دکتر نعمتي در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا نيز گفت: سال گذشته سه داوطلب مبتلا به کرونا در اين آزمون شرکت کردند و آزمون در بيمارستان شهيد مصطفي خميني (ره) ايلام با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و تمهيدات خاص برگزار شد.

وي اضافه کرد: امسال آزمون دکتري براي آن دسته از افرادي که به کرونا مبتلا شده‌اند و يا هم اکنون مبتلا هستند در بيمارستان مصطفي خميني (ره) ايلام با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و تمهيدات خاص برگزار و از داوطلبان تقاضا مي‌شود بيماري خود را اعلام کنند تا بتوان از انتقال آن به ديگران جلوگيري کرد.

نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش در دانشگاه ايلام در خصوص روند برگزاري آزمون دکتري 1400، گفت: آزمون  صبح روز جمعه مورخ 99/12/15 مي‌شودو  فرآيند برگزاري از ساعت 8:00 صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه حوزه‌ها در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضيان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها