گروه تواشیح کانون قرآن و عترت دانشگاه ایلام در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور مقام دوم را کسب کرد

خانه خبرها
گروه تواشيح کانون قرآن و عترت دانشگاه ايلام در سي و پنجمين جشنواره قرآن و عترت دانشجويان کشور مقام دوم را کسب کرد

در سي و پنجمين جشنواره قرآن و عترت دانشجويان کشور که بصورت مجازي در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد، گروه تواشيح کانون قرآن و عترت دانشگاه ايلام عنوان دوم را کسب کرد.

   به گزارش روابط عمومي، در آئين اختتاميه سي و پنجمين جشنواره قرآن و عترت دانشجويان کشور که بصورت مجازي و با سخنراني دکتر غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار گرديد، تيم گروه تواشيح کانون قرآن و عترت دانشگاه ايلام متشکل از آقايان مصطفي سيدي، اسماعيل کوهي، عباس رضايي، حسين محمديان، محمد پور حزبه، حسين مداحي، حسين علي مرادي و محمد الماسي‌زفره در بخش آوايي - تواشي مقام دوم را کسب کرد.

لازم به ذکر است بخش آوايي شامل: قرائت، ترتيل، دعا و مناجات‌خواني، اذان و تواشيح بود، که دانشجويان منتخب از سراسر کشور طي روزهاي نوزدهم تا بيست و يکم آبان امسال بصورت مجازي با يکديگر به رقابت پرداختند.

گفتني است اين جشنواره همه ساله در چهار مرحله دانشگاهي، منطقه‌اي، کشوري و ملي بصورت حضوري برگزار مي‌شود. اما در دوره جاري بدليل شيوع اپيدمي کرونا مرحله منطقه‌اي حذف و پس از رسيدن آثار برتر مرحله دانشگاهي به دبيرخانه اجرايي جشنواره، مرحله کشوري بصورت مجازي برگزار شد.

روابط عمومي دانشگاه ايلام اين موفقيت را به دانشجويان برگزيده تبريک عرض نموده و براي ايشان توفيقات روزافزون تحت عنايات قرآن کريم و اهل بيت عليهم‌السلام را آرزومند است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها