کارگاه آموزشی استفاده از سیستم الکترونیک میز خدمت برگزارگردید

خانه خبرها
کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت برگزارگرديد

با هماهنگي و برنامه‌ريزي دفتر برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره‌وري دانشگاه، کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت ويژه کارشناسان واحدهاي مختلف دانشگاه برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در راستاي توسعه دولت الکترونيک در دانشگاه ايلام، کارگاه آموزشي استفاده از سيستم الکترونيک ميز خدمت با حضور دکتر سلاورزي‌زاده مدير برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره‌وري دانشگاه و جمعي از کارشناسان واحدهاي مختلف صبح امروز در سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در ابتداي اين جلسه، دکتر سلاورزي‌زاده دبير کميته ارزيابي عملکرد دانشگاه به اهميت توسعه دولت الکترونيک پرداخت و تأکيد کرد مهمترين و تاثيرگذارترين راهکار حال حاضر که حوزه سلامت نيز همواره به آن تاکيد مي‌کند، فاصله‌گذاري اجتماعي و اهميت در خانه ماندن مردم است که با استفاده از خدمات ارائه شده در بستر دولت الکترونيک به ميزان بسيار زيادي امکانپذير است و ارائه خدمات الکترونيک به شهروندان با گسترش ميز خدمت و هوشمند نمودن فرايندها، زمينه رضايتمندي مشتريان، کاهش شيوع کرونا و  کاهش هزينه‌هاي سازماني را به دنبال دارد.

دکتر سلاورزي‌زاده سپس با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در دانشگاه ايلام در زمنيه تحقق دولت الکترونيک، بر لزوم اهتمام جدي کارشناسان دانشگاه  براي جوابگويي سريع و بموقع به مراجعه کنندگان و کسب رضايتمندي آنان تأکيد نمود.

در ادامه مهندس نوري مدرس کارگاه به صورت مبسوط مباحث تخصصي را درباره نحوه استفاده از اين سيستم ارائه نمود و به سئوالات مطرح شده پاسخ‌هاي لازم را ارائه نمود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها