توفیقات پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام در سال جاری نتیجه اعمال سیاست‌های پژوهشی مؤثر بوده است

خانه خبرها

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، عنوان کرد: رشد شاخص‌ها و کسب عنوان‌هاي مختلف ملي و بين‌المللي و ديگر توفيقات پژوهشي و فناوري دانشگاه ايلام در سال جاري نتيجه اعمال سياست‌هاي پژوهشي مؤثر بوده است.

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با هفته پژوهش و فناوري، طي مراسمي بصورت حضوري و برخط، با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، دکتر رستمي مدير امور پژوهش و فناوري و  جمعي از اساتيد دانشگاه، مراسم تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه ايلام صبح روز دوشنبه 1399/09/24 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با بيان اينکه با مساعي همه دانشگاهيان و علي‌الخصوص اهتمام اساتيد عزيز، وعده تحقق دانشگاه تمام عيار در دانشگاه ايلام محقق گرديد، اظهار داشت: آمارها و شاخص‌ها در حوزه‌هاي مختلف بيانگر  توسعه مطلوب دانشگاه است، که در حوزه پژوهش و فناوري مي‌توان به  توسعه علمي دانشگاه، رشد پذيرش دانشجويان خارجي، کسب عنوان‌هاي مختلف کشوري از طرف اعضاي هيات علمي و دانشجويان، قرار گرفتن اساتيد دانشگاه در جمع دانشمندان پراستناد يک درصد برتر جهان و برگزاري موفقيت‌آميز همايش‌هاي ملي و بين المللي همچون: دومين همايش بين المللي گرد و غبار، گفتمان اعتدال، تازه‌هاي علوم ورزش و سلامت اشاره کرد که نشانگر تحولي غرورانگيز در دانشگاه ايلام است.

رئيس دانشگاه افزود: روند خوب انجام فعاليت‌ها و برنامه‌ها در دانشگاه  ايلام باعث اعتماد مقامات کشوري گرديد و از جمله بعد از موفقيت دانشگاه در تکميل پروژه مرکز فناوري و نوآوري، معاون علمي و فناوري رياست جکهوري مبلغ 12 ميليارد تومان براي تکميل پروژه برج فناوري دانشگاه اختصاص داد که مايه مباهات است.

دکتر علي‌اکبري، خاطرنشان کرد: قطعاً توفيقات صورت گرفته در حوزه پژوهش و فناوري در چند سال اخير و سال جاري نتيجه اعمال سياست‌هاي پژوهشي مؤثر بوده است که زمينه ارتقاء جايگاه دانشگاه، رشد خيره کننده شاخص‌ها و اعتماد سازما‌ن ها، ادارات و نهادهاي استان و کشور در واگذاري طرح‌هاي پژوهشي به اساتيد دانشگاه ايلام را فراهم کرده است.

رئيس دانشگاه با ابراز خرسندي از شکل‌گيري فضايي آکنده از صميميت و همدلي  در سطح دانشگاه، اظهار داشت: امروز همه دانشگاهيان و از جمله اساتيد با همدلي در قالب بحث و گفتگو،  ضمن ارزيابي همديگر و خدمات ارائه شده در سطح دانشگاه، نظرات و دغدغه‌هاي مورد نظر را بيان مي‌کنند که اين موضوع تحولي ماندگار در دانشگاه ايلام است.   

در ابتداي اين مراسم دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه با تبريک هفته پژوهش و فناوري، گزارشي از عملکرد اين معاونت و رشد آمار و شاخص‌هاي مورد نظر ارائه داد که متن سخنان ايشان بصورت جداگانه منتشر مي‌گردد.

در ادامه مراسم، اساتيد حاضر به  بيان نظرات، ديدگاه‌ها و پيشنهادات  مورد نظر خود پرداختند، که در پايان دکتر علي اکبري و دکتر مهديزاده هم پاسخ‌هاي لازم را ارائه دادند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها