دکتر حمزه صالحی‌پور استادیار دانشگاه ایلام موفق به کسب جایزه «دکتر کاظمی آشتیانی» از سوی بنیاد ملی نخبگان شد

خانه خبرها

دکتر حمزه صالحي‌پور عضو هيأت علمي دانشکده فني و مهندسي موفق به جهت فعاليت‌هاي برجسته آموزشي، پژوهشي و نوآوري، موفق به کسب جايزه «دکتر کاظمي آشتياني» از سوي بنياد ملي نخبگان شد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر حمزه صالحي‌پور عضو هيأت علمي دانشکده فني و مهندسي بر اساس ارزيابي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت بنياد ملي نخبگان، برحسب فعاليت‌هاي برجسته آموزشي، پژوهشي و نوآوري، مشمول بهره‌مندي از جايزه «دکتر کاظمي آشتياني» گرديد.

به استناد تبصره مواد 3 و 4 آيين‌نامه «شناسايي و پشتيباني از دانش آموختگان برترِ دانشگاهي» و به منظور اجرايي سازي بند «ب-2» از مادّه 4 آيين‌نامه و با هدف ايجاد زمينه مناسب اثرگذاري نخبگان در بهبود توان علمي و ارتقاي هرم هيأت علمي دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌هاي کشور، دانش آموختگان برتر دانشگاهي طبق شرايط اين آيين نامه مي‌توانند از تسهيلات فوق‌الذکر در قالب «جايزه دکترکاظمي آشتياني»، به پاس خدمات علمي مرحوم دکتر سعيد کاظمي آشتياني بهره‌مند شوند.

از جمله تسهيلات اعطايي اين جايزه مي‌توان به کمک به ايجاد امکانات اوليه براي تجهيز فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي، اعتبار تجهيزات و همچنين حمايت از حضور در دوره‌هاي آموزشي حرفه‌اي و توانمندساز اشاره کرد.

دکتر سعيد کاظمي آشتياني چهره ماندگار علمي، رئيس سابق پژوهشکده رويان و جهاد دانشگاهي بود که در سال 1384دار فاني را وداع گفت. چهار سال بعد از درگذشت وي، «جايزه دکتر کاظمي آشتياني» براي حمايت و تقدير از محققان برتر شکل گرفت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها