نشست رئیس دانشگاه و شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی بصورت برخط برگزار گردید

خانه خبرها
نشست رئيس دانشگاه و شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي بصورت برخط برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامه‌ريزي معاونت فرهنگي و اجتماعي، همزمان با روز دانشجو، نشست دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه و شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي بصورت برخط برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، نشست دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه و شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي با حضور حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر امامي‌پور مدير امور فرهنگي و اجتماعي، دکتر شيري عضو هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشجويي و دبيران و اعضاي شوراي مرکزي سه تشکل دانشجويي انجمن اسلامي، جامعه اسلامي و بسيج دانشجويي، عصر روز يک‌شنبه 1399/09/16  بصورت برخط برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با بيان  اينکه برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام در چند سال اخير در عاليترين سطح برگزار شده است، يادآور شد: علت اصلي اين فرآيند، اعتماد به دانشجويان و اگذاري اجراي برنامه‌ها و فعاليت‌ها به آنان بود، که به خوبي توانستند عنوان‌هاي کشوري و منطقه‌اي را کسب نمايند.

رئيس دانشگاه با اشاره به پديده کرونا و پيامدهاي آن در فعاليت‌هاي جاري دانشگاه‌ها، گفت: عليرغم اينکه فعاليت‌هاي دانشگاه به علت اين پديده به صورت برخط برگزار مي‌گردد، در اين عرصه هم دانشگاه ايلام خوش درخشيد و توانست برنامه‌هاي خوبي را اجر نمايد، که از جمله آنها مي‌توان به برگزاري طرح کمند ويژه دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي استان ايلام اشاره کرد، که بر اساس ارزيابي معاونت رئيس جمهور در اموز زنان و خانواده و معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در سطح مناسبي با رويکرد بومي در انشگاه ايلام برگزار گرديد.

دکتر علي‌اکبري، خاطرنشان کرد: رويکرد دانشگاه ايلام در حوزه مسائل فرهنگي و اجتمايع بر پذيرش سلايق مختلف و احترام متقابل قرار دارد و براي همين بستر لازم براي شکوفايي استعدادهاي دانشجويان با گرايش‌هاي مختلف سياسي به وجود آمد.

در اين نشست حجت‌الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ضمن تبريک روز دانشجو و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو، تأکيد کرد که 16 آذر نمادي است تا بتوانيم اهداف خود را بازخواني کرده و بتوانم در بستر علم و دانش براي ملت ايران تأثيرگذار باشيم.

در ابتداي اين جلسه دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با تبريک روز دانشجو و تشکر از دبيران و اعضاي شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي به جهت انجام فعاليت‌هاي متنوع سياسي، فرهنگي و اجتماعي در چند سال اخير يادآور شد در سال جاري و عليرغم اينکه دانشجويان بصورت غيرحضوري به فعاليت‌هاي آموزشي و فرهنگي اشتغال دارند، اما با تدابيري که انديشيده شده برنامه‌ها و فعاليت‌هاي متنوعي انجام گرفت، که بازخورد خوبي را هم به دنبال داشت.

در ادامه اين جلسه دبيران و اعضاي شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي به بيان دغدغه‌ها و نظرات مورد نظر خود پرداختند و در پايان هم رئيس دانشگاه به دغدغه‌ها و نظرات مطرح شده آنان پاسخ لازم را ارائه کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها