با حضور رئیس دانشگاه ایلام از 14 پژشک فعال در عرصه مبارزه با کروناویروس تقدیر بعمل آمد

خانه خبرها
با حضور رئيس دانشگاه ايلام  از 14 پژشک فعال در عرصه مبارزه با کروناويروس تقدير بعمل آمد

با هماهنگي و برنامه‌ريزي دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان و با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام، از 14 تن از پزشکان متخصص فعال در عرصه مبارزه با کرونا ويروس تقدير بعمل آمد.

  به گزارش روابط عمومي، طي مراسمي با حضور حجت‌الاسلام کريمي‌تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام، حجت‌الاسلام غياثي  مسئول دفاتر نهاد نمايندگي دانشگاه‌هاي استان  و دکتر قيصوري معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي ايلام  درجلسه  هماهنگي و معارفه مسئولان  قرارگاه جهادي دفاتر نهاد نمايندگي و تقدير از 14 پزشک فعال در عرصه مبارزه با کروناوريروس در محل حسينيه حضرت زينب (س) تقدير بعمل آمد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام کريمي‌تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام  با تقدير و تشکر از اهتمام دکتر علي‌اکبري و حجت‌الاسلام غياثي در حمايت مادي و معنوي از جامعه درمان استان و علي‌الخصوص مدافعان سلامت، بر لزوم تداوم اين حمايت‌ها و همکاري‌ها تأکيد کردند.

در ادامه مراسم، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به اينکه دانشگاه بر اساس رسالت اجتماعي خود از آغاز شيوع کرونا ويروس در سطح جامعه، در کنار مردم قرار گرفت، يادآور شد: همکاران اينجانب در دانشگاه ايلام با ارايه ايده‌هاي کاربردي در قالب واحد استاني شبکه ملي جامعه و دانشگاه و همچنين توليد محلول ضدعفوني بر پايه الکل با ظرفيت روزانه بين 500 تا 1000 ليتر، برگزاي همايش نيکوکاري احسان (توزيع 1000 بسته مواد غذايي به ارزش هر بسته 300 هزار تومان براي کمک به محرومان استان) و حضور داوطلبانه دانشجويان در مناطق محروم شهر ايلام، تقدير از مدافعان سلامت و کمک در شکل‌گيري و توسعه آموزش مجازي در سطح دانشگاه‌هاي استان؛ همراهي خوب و مناسبي با مردم استان براي مقابله با اين مهمان ناخوانده داشتند.

دکتر علي‌اکبري، خاطرنشان کرد: دانشگاه ايلام تاکنون در اين عرصه خوش درخشيده و از اين به بعد هم آمادگي داريم از تمام ظرفيت خود براي کمک به مردم استان ايلام استفاده کنيم.

در ادامه  حجت‌الاسلام غياثي مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان با تمجيد از فعاليت کادر درمان استان در حوزه مبارزه با کروناويروس و علي‌الخصوص گروه‌هاي جهادي قرارگاه دفاتر نهاد نمايندگي، تأکيد کردند هيچگاه زحمات اين عزيزان در روزهاي سخت و طاقت فرساي مبارزه با کرونا فراموش نخواهد شد.  

حجت‌الاسلام غياثي ابراز اميداوري کرد با تشکيل قرارگاه جهادي دفاتر نهاد نمايندگي و جذب فعالان عرصه مبارزه با کرونا و با برنامه‌ريزي بهتر، شاهد ارائه خدمات بهتر و بيشتر در اين عرصه باشيم.

در پايان اين مراسم مسئولان قرارگاه جهادي دفاتر نهاد نمايندگي معرفي شدند و با اهداء لوح و هديه از 14 پزشک متخصص فعال در عرصه مبارزه با کروناويروس تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها