برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی

نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی صبح امروز در محل سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه در این نشست با تشکر از زحمات اعضای هیأت علمی دانشکده به جهت فعالیت در طول سال تحصیلی 1402-1401، تأکید کرد آرامش دانشگاه مرهون همکاری و همراهی اساتید فرهیخته است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه دانشکده کشاورزی پتانسیل  خوبی برای درآمدزایی دارد، خواستار توجه و فعالیت بیشتر اعضای هیأت علمی در این عرصه شد.

دکتر علی‌محمدی راه‌اندازی تعاونی‌های دانشجویی را فرصتی مغتنم برای توسعه کارآفرینی دانست و یادآور شد، مرکز علم و تعاون با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد، لذا اساتید ارجمند می‌توانند با راهنمایی و حمایت از دانشجویان، آنان را به ایجاد و فعالیت در تعاونی‌های دانشجویی ترغیب کنند.

رئیس دانشگاه خواستار اهتمام اعضای هیأت علمی برای انجام تحقیقات مسأله محور شد و تأکید کرد، رسالت دانشگاه مشارکت در حل مشکلات جامعه است.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به فراخوان ثبت نام مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام، بیان داشت: در جلسه مشترکی که مابین معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، موافقت لازم برای احداث مسکن ملی دانشگاهیان بعمل آمد، که در این راستا زمین دانشگاه ایلام در شهر چوار برای احداث مجتمع مسکن ملی اساتید و کارکنان دانشگاه در نظر گرفته شده است، که ان شاء الله بعد از انجام مراحل اداری، عملیاتی خواهد شد.

در این نشست دکتر قنبری سرپرست دانشکده کشاورزی وضعیت دانشکده  و مشکلات مطرح مورد نظر اساتید را مطرح کرد و خواستار توجه ویژه رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه جهت حل این مشکلات شد و تأکید کرد، می‌توانیم با همفکری و انتخاب سازوکارهای خاص، زمینه افزایش درآمد دانشکده را فراهم کنیم.

در ادامه اعضای هیـأت علمی دانشکده کشاورزی به بیان نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه نیز به صورت مبسوط پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

 

 

  • برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی

برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزیبرگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی