بازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزی

دکتر شیری معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با همراهی دکتر عباسی مشاور رئیس و مدیر حراست، آقای لطفی مقدم مدیر امور اداری و پشتیبانی و آقای کمری معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی صبح روز چهارشنبه 1401/07/06  از بخش‌های مختلف دانشکده‌ کشاورزی در سایت اصلی دانشگاه و مزرعه آموشی و پژوهشی شهر چوار بازدید بعمل آوردند.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر شیری در جریان این بازدید با بیان اینکه امکانات و ظرفیت‌های دانشکده کشاورزی می‌تواند نقش مؤثری در روند توسعه دانشگاه ایلام داشته باشد، یادآور شد: اهتمام مدیریت دانشگاه ایلام بر آن است، که در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در رفع مشکلات و چالش‌های استان ایلام مشارکت داشته باشد، که با توجه به پتانسیل استان در زمینه محصولات کشاورزی، دانشکده کشاورزی می‌تواند با آموزش نیروی انسانی متخصص، انجام پژوهش‌های کاربردی برای رفع موانع تولید و مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی، در این زمنیه نقش محوری را ایفا کند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با تأکید بر رفع مشکلات موجود دانشکده‌ها، خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف برنامه توسعه راهبردی دانشگاه نیازمند همراهی، همدلی و مشارکت همه دانشگاهیان است و در این راستا ارتقاء وضعیت دانشکده‌ها از اولویت اصلی برخوردار است.

بنا به این گزارش: دکتر شیری  از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی در سایت اصلی دانشگاه و مزرعه آموزشی و پژوهشی شهر چوار بازدید نمود و به بررسی کمبودها و کاستی‌های موجود پرداختند و دستورات لازم را در زمینه رفع مشکلات مطرح شده صادر کردند.

این گزارش می‌افزاید: دکتر تاب رئیس دانشکده کشاورزی با تشکر از حسن توجه دکتر شیری و همکاران ایشان، گزارشی از وضعیت امور اداری و مالی و مشکلات دانشکده ارائه نمودند.

 

 

  • بازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزی

بازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزیبازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزیبازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزیبازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزیبازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزیبازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از دانشکده کشاورزی