دکتر محسن توکلی در بین 141 عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1401 قرار گرفت

از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محسن توکلی دانشیار دانشگاه ایلام به جهت داشتن بیشترین تعداد قرارداد ارتباط با صنعت، در بین 141 عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1401 قرار گرفت.

    به  گزارش روابط عمومی، از سوی دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ایلام، سه تن از اعضای هیات علمی برتر در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه بر اساس مستندات مربوطه به وزارت عتف معرفی شدند، که در نهایت بر اساس بررسی‌های انجام شده، دکتر محسن توکلی در بین 141 عضو هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1401 قرار گرفت.

بنا به این گزارش: تجارب مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی و منطقه‌ای، دستاوردهای ویژه کاربردی با طراحی و ایجاد فاز 1 و 2 سامانه‌های اطلاعاتی (GIS) مناطق با آبیاری تحت فشار استان ایلام، همکاری ویژه با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارایی (همکاری ویژه با سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی استان ایلام طی سه سال متوالی) و نقش آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی از جمله فعالیت‌های دکتر توکلی بوده است.

لینک کتاب اعضای هیـأت علمی برتر دانشگاه‌های کشور در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1401: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1401/3714011021-1004.pdf

 

  • دانشیار دانشگاه ایلام در بین 141 عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1401 قرار گرفت