طرح دکتر علیرضا تاب استادیار دانشگاه در قالب پروژه همکاری مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه توسکیا مورد پذیرش قرار گرفت

برای اولین بار، طرح دکتر علیرضا تاب استادیار دانشگاه در قالب پروژه همکاری مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه توسکیا ایتالیا، در قالب برنامه بین المللی اراسموس پلاس در اتحادیه اروپا مورد پذیرش قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومی، پروژه همکاری علمی مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه توسکیا ایتالیا (Università degli Studi della Tuscia) در قالب برنامه بین‌المللی اراسموس پلاس (ERASMUS International Credit Mobility KA107 programme) مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

بنا به این گزارش، این برنامه برای مدت سه سال آکادمیک (2020-21, 2021-2022 and 2022-23) جهت تبادل استاد و دانشجو می‌باشد و تمام هزینه‌ها در قالب  پروژه اراسموس پلاس پوشش داده می‌شود. همچنین دانشجویان کشورهای مختلف می‌توانند اقدام به اخذ دروس به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های کشورهای همکار در این برنامه نمایند، بطوریکه هر دانشگاه ‌می‌تواند میزبانی بخشی از ‌برنامه‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های علمی در توافق با طرفین را داشته باشد.

شایان ذکر است دکتر علیرضا عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی در عرصه همکاری‌های علمی و بین‌المللی با دانشمندانی از کشورهای مختلف بوده  همکاری داشته و از سال 2017 با اساتیدی از دانشگاه  توسکیا همکاری نموده است.