طرح بذرکاری بلوط در دامنه های پارک جنگلی چغاسبز

 با همت انجمن علمی گروه جنگل و مرتع دانشکده کشاورزی وبا حضور پرشور دانشجویان دانشگاه ایلام و همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان طرح بذرکاری بلوط در دامنه های مشرف به پارک جنگلی چقاسبز اجرا شد.

 درآغازاین مراسم که ظهرامروز ??آذر برگزارشد دکتر حیدری مدیر گروه علوم جنگل دانشگاه ایلام ضمن تقدیر از مشارکت اداره منابع طبیعی، دانشجویان و حامیان طبیعت در این حرکت ارزشمند اجتماعی و فرهنگی به شرایط پیچیده و حساس کنونی جنگل های زاگرس اشاره کرد و افزود؛ دانشگاه ایلام در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و پیشگام بودن در عرصه های مختلف از جمله صیانت از منابع طبیعی به عنوان بستر توسعه ی پایدار، از تمام ظرفیت های علمی و اجرایی خود برای نقش آفرینی در استان استفاده خواهد کرد. 

در ادامه ایشان خواستار مشارکت همه جانبه مردم فهیم استان در احیا و صیانت از این میراث ارزشمند و بی بدیل شد.واظهارداشت که " جنگل به ما نیاز ندارد ولی ما به جنگل نیاز داریم". 

 

 

در ادامه حاضران با رعایت اصول فنی، سطح وسیعی از منطقه را بذرکاری کردند.

طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز طرح بذرکاري بلوط در دامنه هاي پارک جنگلي چغاسبز