بازدید ریاست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژی گروه جنگل دانشگاه ایلام

به گزارش روابط عمومی دانشکده کشاورزی، عصر روز چهارشنبه 98/2/4 جناب آقای دکترعلی اکبری ریاست محترم دانشگاه، دکتر رضازاده مشاور رییس و رییس حوزه ریاست، و دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی از گلخانه، نهالستان و باغ اکولوژی گروه جنگل دانشگاه ایلام بازدید کردند.

در این بازدید ریاست دانشگاه ضمن بررسی پروژه های اجرا شده در این بخش، از اقدامات صورت گرفته ابراز خرسندی کردند و بر افزایش پروژه‌ های گروهی و کارآفرین و نیز تقویت روحیه همکاری بین دانشجویان و اساتید تاکید کردند. 

دکتر حیدری، مدیر گروه جنگل ضمن تشکر از همت و مساعدت هیات رییسه محترم و رییس دانشکده کشاورزی با اشاره به ظرفیت های بالای این واحد به بیان موانع و مشکلات موجود پرداختند و بر هدف گذاری در زمینه استفاده هر چه بیشتر از ظرفیتهای موجود جهت همکاری در زمینه های تحقیقاتی تولیدی تاکید کردند. 

لازم به ذکر است در این گلخانه از بهار امسال سبزی ارگانیک کشت و عرضه شده است و برای اجرای چند پروژه دیگر از جمله تولید نهال پالونیا،  کشت گیاه دارویی و معطر تیمبرا و سایر سبزیجات و گیاهان دارویی در بین درختان جنگلی باغ برنامه ریزی شده است.  

در پایان از تلاش های خانم طاهره چامه در راه اندازی و فعالیت در گلخانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

بازديد رياست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام بازديد رياست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام بازديد رياست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام