افتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلام

با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب با اعتبار 20 میلیارد ریال افتتاح گردید.

  به گزارش روابط عومی، با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر رستمی رئیس دانشکده کشاورزی، دکتر علیزاده مدیر گروه آموزشی مهندسی آب و جمعی از اساتید، آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب  افتتاح گردید.

در این مراسم، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با بیان اینکه همه اعضای هیأت علمی یک سرمایه ارزشمند برای دانشگاه هستند، اظهار کرد: دکتر علیرضا حسینی عضو محترم هیأت علمی گروه آموزشی آب، که جزء شخصیت‌های شناخته شده در سطح استان است و مورد اعتماد سازمان جهاد کشاورزی می‌باشد، با پی‌گیری‌های دائم، تلاش زیادی برای راه‌اندازی آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب  مبذول داشتند، که این امر شایسته تقدیر است.

دکتر علی‌اکبری با تقدیر از گروه مهندسی آب، اظهار داشت: گروه مهندسی آب جزء گروه‌های آموزشی شاخص دانشگاه است، که مورد رضایت مدیریت دانشگاه نیز می‌باشد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه تعداد آزمایشگاه‌های دانشگاه ایلام در طی چند سال اخیر؛ از 60 به 90 رسیده است، گفت: علیرغم کمبود اعتبار، با پی‌گیری و رایزنی‌های مستمری، که انجام شد؛ 30 آزمایشگاه جدید افتتاح گردید، که این امر یک دستاورد ماندگار است و زمینه را برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی و دانشجویان فراهم کرده است.

دکتر علی‌اکبری با ابراز خرسندی از روند ارتقاء جایگاه دانشگاه ایلام در سطح کشور و استان، اظهار کرد: حضور مقامات مختلف کشور در دانشگاه ایلام و اعتماد آنان به توانایی‌های دانشگاه از جمله اتفاقات ماندگار در طول این چند سال می‌باشد، که زمینه کسب امتیازات مختلف را برای دانشگاه فراهم کرده است.

بنا به این گزارش: آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب  با دارا بودن یک دستگاه فلوم تحقیقاتی هوشمند، شیب‌پذیر به طول 15 متر و عرض 50 سانتی‌متر مجهز به فلومتر آلتراسونیک و الکتروپمب دور متغیر، یک دستگاه مولینه، یک دستگاه میکرو مولینه و یک دستگاه فلومتر پرتابل با اعتبار 20 میلیارد ریال افتتاح گردید.

این گزارش می‌افزاید: افتتاح این آزمایشگاه، زمینه را برای انجام تحقیقات کاربردی و بنیادی در علوم مهندسی آب، ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه و استفاده اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم می‌نماید.

یادآور می‌شود: دکتر علیرضا حسینی استادیار گروه مهندسی آب برای افتتاح این آزمایشگاه، تلاش‌های مستمری داشته‌اند، که مورد تقدیر رئیس دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری و رئیس دانشکده کشاورزی قرار گرفت.همچنین خانم مهندس سلطانی مسئول آزمایشگاه مرکزی در پیگیری خرید ونصب دستگاه  ،ایجاد شرایط نصب و استقرار دستگاه ،تلاش وپیگیری های لازم را انجام داده اند.

  • افتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلام
  • افتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلام

افتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلامافتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلامافتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلامافتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلامافتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلامافتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلامافتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلامافتتاح آزمایشگاه پژوهشی مهندسی آب دانشگاه ایلام