سخنرانی دکتر مجید میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه در کارگروه ایران و چین (از مجموعه نشست‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

با دعوت مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ سخنرانی دکتر مجید میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه ایلام با عنوان «معرفی سازمانها و برنامه‌های بودجه در چین با اولویت حمایت از همکاری تحقیقاتی بینالمللی» برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، با دعوت مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، سخنرانی دکتر میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه ایلام در چهارمین نشست همکاری‌های ایران و چین  با عنوان « معرفی سازمان‌ها و برنامه‌‌های بودجه در چین با اولویت حمایت از همکاری تحقیقاتی بین‌المللی » به صورت وبیناری (اسکایپ) برگزار گردید.

دکتر میراب‌ بالو در این نشست ابتدا به تاریخچه و وضعیت کنونی کشور چین در سطح جهان پرداخت و سپس نحوه تبادل علمی با این کشور را مورد بررسی قرار داد.

دکتر میراب بالو در ادامه  سازمان‌ها و برنامه‌‌های بودجه در چین با اولویت حمایت از همکاری تحقیقاتی بین‌المللی را معرفی کرد و سپس تجربه شخصی خود را با توجه به اقامت چند ساله در کشور چین و اخذ مدرک دکتری از دانشگاه جیجیانگ (Zhejiang University) و پسادکترا از دانشگاه کشاورزی جنوب چین (South China Agricultural Universityدر خصوص نحوه ارتباط و ورود به دانشگاه‌های چین تشریح نمود.

بنا به این گزارش: بعد از پایان سخنرانی دکتر میراب بالو، دکتر سوجون وی (Dr. ShuJun Wei) از آکادمی کشاورزی و علوم جنگل پکن، سخنرانی خود را با عنوان پیشنهاداتی برای نگارش یک پروپوزال موفق با آکادمی علوم چین ارائه نمودند.

لازم به ذکر است که در پایان سخنرانی، سؤالاتی مطرح گردید که سخنرانان جلسه به آنها پاسخ لازم را ارائه دادند.

فایل سخنرانی:  https://intrel.aut.ac.ir/wp-content/uploads/Mirab-08-Feb-2021-Iran-China-.pdf

  • سخنرانی دکتر مجید میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه در کارگروه ایران و چین (از مجموعه نشست‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
  • سخنرانی دکتر مجید میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه در کارگروه ایران و چین (از مجموعه نشست‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

سخنرانی دکتر مجید میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه در کارگروه ایران و چین (از مجموعه نشست‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر)سخنرانی دکتر مجید میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه در کارگروه ایران و چین (از مجموعه نشست‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر)سخنرانی دکتر مجید میراب ‌بالو دانشیار دانشگاه در کارگروه ایران و چین (از مجموعه نشست‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر)