دانشگاه ایلام در نظر دارد، سکوبندی و خرید تجهیزات آزمایشگاه مرکزی خود را از طریق مناقصه محدود و پس از ارزیابی شرکت کنندگان، به پیمانکار واجد شرائط واگذار نماید. لذا مستدعی است با مطالعه اسناد و مدارک مربوطه ، قیمت پیشنهادی خود را در فرم پیوست 2 اسناد تحویلی از کارفرما وارد نموده و پس از مهر و امضای فرم به همراه سایر اسناد در یک پاکت دربسته حداکثر تا پایان وقت اداری روزدوشنبه تاریخ 9 آذرماه 1394 به دبیر خانه مرکزی دانشگاه ایلام، تحویل نمایند.
متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه ( شرائط مناقصه و ارزیابی) به سایت دانشگاه ایلام به آدرس www.Ilam.ac.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 08432221906 تماس حاصل نمایند .
کلیه شرکت کنندگان می بایست مبلغ 500.000 ریال جهت تهیه اسناد مناقصه ، به حساب 7875307111 ، بانک تجارت کد 19170 شعبه دانشگاه ایلام- درآمدهای اختصاصی دانشگاه ، واریز و فیش را ضمیمه پاکت ب نمایند.
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (وجه التزام) 210.000.000 ریال به صورت ضمانتنامه بانکی به نام دانشگاه ایلام می باشد.
پیشنهادات بایستی در سه پاکت شامل :
پاکت الف : ضمانتنامه با اعتبار حداقل سه ماه از تاریخ تسلیم پیشنهاد قیمت
پاکت ب : اسناد ارزیابی کیفی تکمیل شده به انضمام کلیه مستندات لازم از جمله اساسنامه شرکت و آگهی اخرین تغییرات شرکت ( کپی برابر با اصل) ، گواهی رتبه بندی ویا مجوز فعالیت در زمینه موضوع مناقصه ، تصویر کد اقتصادی، تصویر شناسنامه ملی ،گواهی حسن انجام کار مشابه ، لیست پروژه های قبلی انجام شده، لیست پرسنل و همچنین لیست حداقل ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با موضوع کاری و فرم تعهد نامه منع مداخله کارکنان دولت.
پاکت ج : برگه پیشنهاد قیمت
ارائه گردند و همه پاکتها را در یک پاکت بزرگتر قرار داده و پس از مهر و موم ، به دبیرخانه مرکزی دانشگاه ایلام واقع در ایلام- انتهای بلوار پژوهش – دانشگاه ایلام – ساختمان مرکزی – ارائه گردند.
پیوست ها:
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است