نشست صمیمی منتخب حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با هیئت رئیسه دانشگاه ایلام

خانه خبرها
نشست صميمي منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي با هيئت رئيسه دانشگاه ايلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، مهندس کاظم ‌زاده نماينده شهرستان‌هاي دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره  با هيئت رئيسه دانشگاه ديدار نمودند.

دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ضمن خيرمقدم و آرزوي موفقيت براي ايشان در سخناني اظهار کرد: دانشگاه ايلام آمادگي کامل براي افتتاح ساختمان آموزشکده کشاورزي دهلران با 5700 مترمربع زيربناء که شامل کلاس‌هاي درس، آزمايشگاه‌، سالن جلسات و ساختمان اداري مي باشد رادارد واينک در انتظار تخصيص بودجه براي تجهيز آن است تا در آينده نزديک مردم شهرستان دهلران از خدمات آن بهره‌مند گردند که بحمدالله با پيگيري‌هاي که در وزارت علوم صورت گرفته اميدواريم به زودي اين بودجه در اختيار ما قرار گيرد.

مهندس مهرشاد کاظم‌زاده منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي با ابراز خرسندي از حضور در جمع هيئت رئيسه دانشگاه ايلام بيان داشت: هدف اصلي اين نشست آشنايي با دوستانم در دانشگاه است تا در آينده از هم‌انديشي دانشگاهيان بهره‌مند شويم و بتوان قدم‌هاي مناسبي در مسير برطرف کردن مشکلات استان برداريم.

مهندس کاظم ‌زاده با اشاره به مسئوليت خطير نمايندگان مجلس گفت: با توجه به نياز به دريافت اطلاعات صحيح براي پيگيري و رفع مشکلات و همچنين تصميم‌گيري و منتج شدن آن به نتيجه مناسب، اينجانب دست همکاران عزيزم در دانشگاه را مي‌فشارم.

منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي افزود: همان گونه که دکتر علي‌اکبري، رئيس دانشگاه با پيگيري‌هاي ملي و به موقع توانسته زمينه پيشرفت را در دانشگاه فراهم آورد ما هم بايد به همين طريق پيگير مطالبات بحق مردم از مسئولين کشورباشم.

مهندس کاظم ‌زاده ضمن تقدير از پيگيري‌هاي رئيس دانشگاه در خصوص نهايي شدن پروژه آموزشکده کشاورزي دهلران خاطر نشان کرد: تمام توانم را براي پيشرفت استان و همچنين افتتاح اين آموزشکده که مي‌تواند موجب پيشرفت شهرستان دهلران شود بکار خواهم گرفت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها