سخنرانی آیت اله دکتر احمد بهشتی در دانشگاه

خانه خبرها
سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه

     به گزارش خبرنگار روابط عمومي،  سخنراني و  نشست  علمي آيت اله دکتر احمد بهشتي  استاد تمام دانشگاه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبري با حضور اساتيد و دانشجويان دانشکده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه ايلام و مراکز آموزش عالي استان برگزار گرديد.

آيت اله دکتر احمد بهشتي، عضو مجلس خبرگان رهبري با ابراز خرسندي از حضور در استان ايلام و دانشگاه ايلام و تبريک ايام مبارک دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: بنا به تأکيد قرآن کريم  حکومت هايي که به ظلم و جور بپردازند، مورد غضب قرار مي گيرند و طبق سنت خداوند از بين مي روند و سقوط حکومت پهلوي و استقرار نظام مقدس جمهور اسلامي را در اين راستا بايد ارزيابي کرد. حکومت پهلوي، اسلام و  باورهاي  اسلامي را کنار زد و به جاي آن فرهنگ تهي غربگرا را حاکم کرد. دکتر بهشتي  افزود:  در زمينه سياست خارجه حکومت پهلوي  به عنوان تبعه و برده آمريکا سرمايه هاي مادي و معنوي ايران را خرج کرد و براي همين تمام مردم ايران از حکومت ناراضي شدند و از نهضت اسلامي به رهبري امام خميني (ره)حمايت کردند که جمع بين سه عنصر رهبري الهي امام (ره)، حمايت مردمي و الطاف الهي سرانجام در 22 بهمن سال 57 به پيروزي انقلاب اسلامي منجر شد.

استاد تمام دانشگاه تهران افزود: حوزه هاي مختلف علوم اسلامي، داراي زمينه هاي متنوع و گسترده اي براي تحقيق است و دانشجويان بايد با نيازسنجي جامعه اسلامي،  موضوعات جديد و متنوع را انتخاب نموده و تحقيق نمايند، تا حکومت اسلامي  بتواند با استفاده از نتايج اين تحقيقات، اهداف خود را پيش ببرد.

آيت اله دکتر احمد بهشتي بيان داشت: نکته مهم ديگر در جامعه اسلامي فضاي سايبري است که دانشجويان و  اساتيد بايد در اين حوزه،  حضور گسترده اي به هم رسانند تا بتوانيم علاوه بر اينکه در برابر تهديدها مقاومت  نماييم ،  علاوه بر آن فرصت هاي تازه اي را خلق نموده و در جهت تحقق اهداف خود از اين حوزه استفاده نمائيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها