مراسم آغازین روز کاری سال نو در مزار شهداء گمنام دانشگاه

خانه خبرها

 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، اولين روز کاري سال 94 اين دانشگاه، باحضور رياست دانشگاه، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري، اساتيد و کارکنان در مزار شهداء گمنام دانشگاه ايلام آغاز شد.

 

دراين مراسم حجت اسلام سراج مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام ضمن تبريک سال جديد و بهار فاطمي گفت: همواره الگو گيري از سيره و زندگي ائمه (ع) مخصوصا فاطمه الزهرا(س) بايد سرلوحه زندگي  ما قرار گيرد.

 

وي با اشاره به نامگذاري سال جديد با نام دولت و ملت، همدلي و همزباني افزود: الفت و همدلي  ميان ملت و دولت در تمامي عرصه ها پيشرفت و اقتدار را براي کشور به ارمغان خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سراج بيان داشت: همه اين همدلي ها و هم زباني ها و پيشرفت هايي که امروز در ايران اسلامي وجود دارد وام دار خون شهدا است.

 

وي در پايان اظهار اميدواري کرد که سال 94 سالي پرکار و پر از موفقيت و سربلندي براي کشور در همه ي عرصه هاي داخلي و خارجي باشد.

 

 دکترمحمد علي اکبري، رياست دانشگاه ايلام نيز در اين مراسم ضمن تبريک سال نو، به انتخاب هوشمندانه مقام معظم رهبري در نامگذاري سال 94 اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبري در شعار امسال بصورت خاص دولت و ملت را خطاب قرار داده است و همدلي و همزباني اين دو را در پيشبرد اهداف انقلاب با اهميت دانسته اند.

 

وي با بيان اهميت راهبرد انسجام در مديريت دانشگاه گفت: راهبرد انسجام در مديريت، بر گرفته از شعار امسال مقام معظم رهبري ،يعني «دولت و ملت، همدلي و همزباني» است و اينجانب طبيعتاً بعنوان هم جزئي ازدولت وهم ملت، خود و دانشگاه را مخاطب بيانات مقام معظم رهبري دانسته و يقيناً براي اجرايي شدن اين فرمان همه تلاش خود را بکار خواهم بست.

 

 دکتر علي اکبري با اشاره به مذاکرات کشورمان با 1+5 افزود: برنامه‌ها و مذاکرات هسته اي که مطمئناً با درايت، نظارت و رهنمودهاي مقام معظم رهبري صورت گرفت خيلي زود نتيجه داد و در همين ابتداي سال مردم توانستند عيدي خود را از دولت بگيرند.

 

رئيس دانشگاه ايلام ضمن تبريک اين پيروزي به مذاکره کنندگان قبلي، مذاکره کنندگان فعلي و ملت ايران گفت: اين توفيق زود هنگام ملت ايران را به فال نيک مي گيرم و اميدوارم توفيقات بيشتري نصيب ملت سرافراز ايران شود.

 

 وي در پايان با تأکيد بر اجرايي کردن راهبرد انسجام در دانشگاه ايلام  اظهار اميدواري کرد که سال جديد سالي سرشار از انرژي و توآم با موفقيت براي دانشگاه و دانشگاهيان باشد. 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها