پیام تبریک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام

خانه خبرها
پيام تبريک معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام

بسم الله الرحمن الرحيم

يامقلّبَ القلوب وَالابصار                يامدّبراليـل والنّهار

يامحوّل الحول والاحوال              حوّل حالنا الي احسن الحال

آغاز سال جديد و شکفتن شکوفه­هاي معطر بهاري جان مرده طبيعت را احيا نموده  و قدرت و اراده لايزال الهي در زنده کردن مردگان را به رخ منکران اين وعده تخلف ناپذير الهي مي­کشاند که:

" اذا جاء الربيع فذكروا ذكرا نشوراً    -    هنگامي كه بهار آمد پس ياد كنيد قيامت را "

شروع سال 1394 با ايام حزن انگيز شهادت دخت نبي مکرم اسلام بيشابيش بر زيبايي­، خوش يمني و نيکويي اين سال افزوده است زيرا "سالي که نکوست از بهارش پيداست"و برماست که حرمت اين ايام را با عمق وجود خود حفظ نماييم.

 سال 1393 که مزين به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي بود با همه شيريني­ها و تلخکامي­هايش براي معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه سالي خوش­يمن بود که موفقيت هاي خوبي را با همدلي و اتحاد مجموعه معاونت فرهنگي(مديريت فرهنگي، بسيج دانشجويي، تشکلهاي دانشجويي، کانونهاي مذهبي، فرهنگي و هنري، انجمن­هاي علمي دانشجويي) و علي الخصوص نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه و ساير مجموعه ها براي دانشگاه به ارمغان آورد و يکسال ديگر اين معاونت را بزرگتر نمود و با تجربه تر.

سال 1393 براي معاونت فرهنگي و اجتماعي از جوار مزار شهداي گمنام و با مراسم ديده بوسي شروع و امروز با مراسم تبريک سال 1394 و در جوار مزار شهداي گمنام دانشگاه پايان مي­يابد سالي که براي اولين بار در استان شاهد بزرگترين رويداد قرآني و شايد هم بزرگترين رويداد فرهنگي در تاريخ استان بوديم يعني بيست و نهمين جشنواره سراسري قرآن کريم دانشجويان.

 ميزبان دومين جشنواره فرهنگي و اجتماعي منطقه­اي دانشگاه پاک شديم و دانشگاه برگزيده وزارت علوم در خصوص پيشگيري از آسيب­هاي اجتماعي مورد تجليل قرار گرفتيم.

سومين دوره طرح فرهنگ، پويايي و سلامت را طي نموديم و چهارمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت را به پايان رسانديم و  دو تنديس ويژه هفتمين جشنواره ملي حرکت را براي دانشگاه به ارمغان آورديم.

سالي که پس از تشکيل 28 جلسه شوراي فرهنگي و 15 جلسه کميته حمايت از انجمن هاي علمي با برگزاري بيش از 500 فعاليت فرهنگي، اجتماعي، علمي و آموزشي در اوج مشکلات مالي کشور با مديريت جهادي و اقتصاد مقاومتي رقم خورد و دانشگاه ايلام در بين 2700 منطقه اکران فيلم بين المللي مقاومت مقام اول را توسط بسيج دانشجويي در اسفندماه کسب نمود.

سالي که توسط وزارت علوم اعلام شد باز هم معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام براي سومين سال پياپي در بين 12 دانشگاه برتر فرهنگي کشور قرار گرفت و همه خستگي­ها را با خود زدود و دل­هاي مجموعه معاونت را صيقل داد و افتخار 12 روز خادمي زائرين سيد و سالار شهيدان را در ايستگاه صلواتي شهداي هسته­اي معاونت فرهنگي وزارت علوم به اين معاونت سپرد  و سال 1393 گذشت و وظايف خادمين فرهنگي و اجتماعي دانشگاه را براي برنامه ريزي منسجم­تر و مدون­تر و سياستگذاري­هاي کلان فرهنگي در خصوص پياده کردن مطالبات به حق مقام معظم رهبري در سال 1394 سنگين­تر نمود.

 در پايان اميدوارم که سال جديد سال سرشار از سلامتي، تندرستي ، رحمت، برکت، رفاه و آسايش براي اساتيد معزز، کارکنان گرامي و دانشجويان عزيز دانشگاه باشد و جامعه فرهنگي کشور با دلي پر از اميد و با استعانت از خداوند متعال، هرگونه ضعف و کاستي را به فرصت‌ها و موفقيت‌ها براي ‌پيشبرد اهداف توسعه ايران اسلامي تبديل بنمايد.

 بهترين دعا، دعاي تندرستي و عاقبت به خيري است که آن را براي همه شما عزيزان از خداوند باريتعالي آرزومنديم.

معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها