جشن میلاد امام علی(ع) روز پدر و گرامیداشت مقام معلم

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، مراسم جشن با شکوهي بمناسبت ولادت حضرت علي عليه السلام، روز پدر و بزرگداشت روز معلم و استاد با حضور هيئت محترم رئيسه، اعضاء هيئت علمي، کارکنان و دانشجويان روز يکشنبه 13 ارديبهشت در سالن آيت الله حيدري دانشگاه برگزار گرديد.

در ابتداي اين مراسم رياست محترم دانشگاه در سخناني ضمن تبريک اين ايام و بزرگداشت مقام استاد شهيد مرتضي مطهري و ابراز خوشحالي و خرسندي از حضور در جمع صميمي اساتيد و دانشجويان بيان کرد بر اساس اعلام هيئت امناي وزارت علوم، دانشگاه ايلام رتبه 12 کشور را در زمينه سرانه توليد علمي مقالات هيئت علمي از آن خود کرده است اظهار داشت: همه ظرفيت‌ها براي ايجاد تحول و افتخارآفريني در دستور کار قرار دارد و لازمه‌ي اين امر مشارکت شما دانشجويان است چون که اين دانشگاه متعلق به همه شما است و با بسيج همه ظرفيت‌ها مي‌توان دانشگاه ايلام را به جايگاه واقعي خود رساند.

دکتر علي اکبري با اشاره به اينکه با تلاش هيئت علمي، دانشگاه ايلام جزو 20 دانشگاه برتر کشور قرار دارد و اين نشان از ظرفيت ملي اين همکاران است، گفت: کسب رتبه‌هاي تک‌ رقمي دانشجويان اين دانشگاه در کنکور دکتري نيز گواه اين مطلب است که دانشگاه ايلام در سطح کشور حرفي براي گفتن دارد.

رياست دانشگاه با بيان اينکه مديريت اين دانشگاه، استفاده از همه ظرفيت‌ها براي ايجاد تحول و افتخارآفريني را در اولويت برنامه هاي خود دارد  افزود: دانشجويان عزيز نيز در همه فعاليت‌ها شريک باشند، چون که اين دانشگاه متعلق به شما بوده و با بسيج همه ظرفيت‌ها مي‌توان دانشگاه ايلام را به جايگاه بالايي رساند.

دکتر علي‌اکبري در پايان تأکيد کرد: برنامه دانشگاه فراهم کردن زمينه نشاط براي دانشجويان است و دانشجويان نيز بايد نشان دهند که مي‌شود با وجاهت شاد بود.

در بخش ديگر از اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد باقر هاشمي، معاون محترم فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ضمن تبريک ميلاد با سعادت مولاي متقيان حضرت امام علي عليه السلام و گرامي داشت مقام معلم به روح و روان استاد شهيد مطهري درود فرستاد و بيان شعر

علم اگر موجود در عالم نبود * امتيازي در بني آدم نبود

علم را ناشي بدان از ذات حق * عالمان را مظهر و مرات حق

اين صفت چون عين ذات داور است * هرکه دارا شد خدا را مظهر است

 اظهار داشت: اين هم از افتخار دانشجويان، اساتيد و همه کساني است که در مسير علم و دانش حرکت مي کنند و با حرکت صحيح در مسيرحق،  انشاالله به توفيقات الهي نيز دست مي يابند.

شايان ذکر است اجراي تئاتر دانشجويي، مسابقه، اجراي موسيقي و اهداء هديه به حاضران در اين مراسم از ديگر بخش هاي جشن ميلاد مولي الموحدين، أمير المؤمنين حضرت علي عليه السلام در دانشگاه ايلام بود.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها