برگزاری هفدهمین جشنواره ورزشی درون دانشگاهی

خانه خبرها
برگزاري هفدهمين جشنواره ورزشي درون دانشگاهي

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي » هفدهمين جشنواره ورزشي درون دانشگاهي دانشجويان دانشگاه ايلام يا حضور پرشور دانشجويان عزيز از تاريخ 26 آبان تا 16 آذر سال جاري برگزار گرديد.

رشته هاي ورزشي بخش دختران: واليبال، فوتسال، کاراته، تکواندو، تنيس روي ميز، بدمينتون، شنا، هندبال و دوهمگاني

رشته هاي ورزشي بخش پسران: واليبال، فوتسال، فوتبال، کشتي، تکواندو، تنيس روي ميز، بدمينتون، دووميداني، پاورليفتينگ، شنا و دوهمگاني

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي » جناب آقاي دکتر صحرايي رياست محترم دانشگاه با حضور در فينال مسابقات فوتسال دانشجويان پسر،در سخناني اظهار داشتند: ورزش در زندگي روزمره ما تأثير بسيار مثبتي خواهد داشت و هميشه از طرف پيامبر اسلام (ص) توصيه گرديده.

رياست محترم دانشگاه با اشاره به يکي از سياست‌‌هاي اصلي و راهبردي دولت تدبير و اميد و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري که ايجاد فضاي نشاط در دانشگاه‌ها است بيان داشت: تلاش مي کنيم که در سال جاري بستري را فراهم آوريم تا دانشجويان عزيز بتوانند با نشاط و انرژي بيشتر ي در دانشگاه حاضر شوند.

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي » در پايان مسابقات فوتسال دانشجويان پسرتيم فوتسال دانشکده کشاورزي مقام اول  و تيم هاي دانشکده هاي پيرادامپزشکي و ادبيات و علوم انساني مقام هاي دوم و سوم را کسب نموده و کاپ قهرماني خود را از دست رياست محترم دانشگاه دريافت نمودند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها