دکتر فرهادی : وظیفه ما فراهم آوردن فضای علمی پویا و امن برای نخبگان است

خانه خبرها
دکتر فرهادي : وظيفه ما فراهم آوردن فضاي علمي پويا و امن براي نخبگان است

وزير علوم، تحقيقات وفناوري با تاکيد بر اينکه نخبگان يک جامعه،  رهبران اصلي فکري و علمي آن جامعه محسوب مي شوند گفت : جامعه پيشرو و توسعه يافته ، نخبگان خود را به رسميت مي شناسد و امکان ظهور و بروز توانمندي هاي آنان را فراهم مي آورد.
به گزارش روابط عمومي ، دکتر محمد فرهادي،  وزيرعلوم، تحقيقات وفناوري که در نهمين همايش ملي نخبگان سخن مي گفت ، افزود : نظام جمهوري اسلامي بر پايه آگاهي، تعقل و تدبر شکل گرفته است و ايجاد يک محيط با نشاط و با انگيزه در بستري از ارزش هاي اخلاقي و انساني مي تواند زمينه هاي رشد انسان هاي خلاق و نو آور را فراهم کند.
وزير علوم با تاکيد بر اين نکته که مديريت استعدادها در عين اهميت و ارزشمندي ، دشوار و زمان بر است گفت : وظيفه ما شناسايي عوامل و آفات مهاجرت نخبگان و ايجاد فضاي علمي پويا و امن براي آنان است.
وزير علوم در ادامه اظهار داشت : در سال هاي اخير با فعال شدن حوزه هاي استعدادهاي درخشان در دانشگاه ها ، امکان شناسايي نيروهاي مستعد فراهم شده و بنياد ملي نخبگان کمک هاي موثري در اين زمينه انجام داده است .
دکتر فرهادي بحث اولويت نخبگان در جذب اعضاي هيئت علمي را در ارتقاي کيفيت آموزشي مهم ارزيابي و از اينکه دانشگاه هاي ايران در جديدترين رتبه بندي هاي جهان از نظر علم و ارتباط با صنعت رتبه عالي را به دست آورده اند ابراز خوشحالي کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها