پنج رشته تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام راه اندازی شد

خانه خبرها
پنج رشته تحصيلي جديد در دانشگاه ايلام راه اندازي شد

رييس دانشگاه ايلام از راه اندازي پنج رشته جديد در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد در سال تحصيلي 94-95 در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و به نقل از خبرگزاري ايرنا، دکتر محمد علي اکبري در سخناني بيان داشت: اين رشته ها شامل مهندسي شيمي، مهندسي برق، فيزيک و آبخيزداري در مقطع کارشناسي ارشد و مهندسي مکانيک در مقطع کارشناسي است.
وي هدف از راه اندازي اين رشته ها را تربيت نيروي انساني متناسب با ظرفيت هاي جديد استان در حوزه نفت و گاز و تامين نيروي انساني بومي براي اين بخش ها عنوان کرد و ادامه داد: پذيرش دانشجو در اين تعداد رشته از مهرماه امسال انجام شده است.
وي اظهار کرد: رشته آبخيزداري در مقطع کارشناسي ارشد نيز با توجه به مباحث و مخاطرات زيست محيطي، تخريب مراتع و جنگل ها، کاهش منابع آبي و خشکيدگي جنگل ها و درختان بلوط در استان راه اندازي شده است.
رييس دانشگاه ايلام با بيان اينکه توسعه تحصيلات تکميلي از برنامه هاي اصلي دانشگاه است، گفت: ايجاد رشته علوم اجتماعي در مقطع کارشناسي ارشد نيز در دستور کار قرار دارد و با راه اندازي اين رشته، دانشگاه ايلام نقش خود را ارتباط با بررسي علمي مسايل و آسيب هاي اجتماعي استان و کشور بدرستي ايفا خواهد کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها